page_banner

Caratteristiche di a manta in fibra ceramica:

Salutu, venite à cunsultà i nostri prudutti!

1. Legeru: a manta in fibra ceramica hè un tipu di materiale refrattariu. A coperta in fibra refrattaria più comunemente aduprata pò realizà a luce è alta efficienza di u fornu di riscaldamentu, riduce a carica di u fornu è allungà a vita di u fornu.

2. Capacità di calore bassa (menu assorbimentu di calore è crescita rapida di a temperatura): a capacità di calore di a manta in fibra ceramica hè solu 1/10 di quella di u rivestimentu ligeru resistente à u calore è di u mattone refrattariu chjaru, chì riduce assai u cunsumu d'energia in u funziunamentu di a temperatura di u fornu. cuntrollu, in particulare per u fornu di operazione intermittente, chì hà un effettu assai significativu di risparmiu d'energia.

3. Bassa cunduttività termica (menu perdita di calore): quandu a temperatura media hè 200 ℃, a conducibilità termica di a manta in fibra ceramica hè menu di 0,06 w / MK, è quandu a temperatura media hè 400 ℃, hè menu di 0,10 w / MK, chì hè circa 1/8 di u materiale amorfu resistente à u calore leggeru è circa 1/10 di u mattone leggeru. Rispuntendu à u pesante refrattariu, a conducibilità termica di a manta in fibra ceramica pò esse ignorata. Dunque, l'effettu isolante di a manta in fibra refrattaria hè assai significativu.

4. Ampia gamma di applicazioni: cù u sviluppu di a tecnulugia di produzione è di applicazione di fibre refrattarie, a manta in fibra ceramica hà realizatu serializazione è funzionalizazione, è u pruduttu pò risponde à i requisiti di i gradi di temperatura differenti da 600 ℃ à 1400 ℃ in termini di temperatura di serviziu. Da a forma, s'hè furmata à pocu à pocu da u cotone tradiziunale, a manta, i prudutti in feltru à i moduli di fibre, tavule, parti furmate, carta, tessili in fibra è altre forme di trasfurmazioni secondarie o prudutti di trasfurmazioni prufondi. Pò risponde à i bisogni di sfarenti furnace industriali in varie industrie per i prudutti di fibra ceramica refrattaria.

5. Resistenza à a vibrazione meccanica (cun ​​flessibilità è elasticità): a manta in fibra ceramica hè flessibile è elastica, è ùn hè micca faciule d'esse dannighjata. Tuttu u fornu dopu l'installazione ùn hè micca faciule da dannighjà quandu hè impattu o vibratu da u trasportu stradale.

6. Bonu spettaculu d'insulazione acustica (riduzzione di l'inquinamentu acusticu): a manta in fibra ceramica pò riduce u rumu di alta frequenza cun frequenza menu di 1000 Hz. Per l'onda sonora cun frequenza menu di 300 Hz, a capacità d'isolamentu acusticu hè megliu cà quella di i materiali cumuni d'isolamentu acusticu, chì ponu riduce significativamente l'inquinamentu acusticu.

7. Forte capacità di cuntrollu automaticu: a manta in fibra ceramica hà una sensibilità termica elevata è pò adattassi megliu à u cuntrollu automaticu di u fornu di riscaldamentu.

8. Stabilità chimica: a prestazione chimica di a manta di fibra ceramica hè stabile, eccettu l'acidu fosforicu, l'acidu fluoridru è a basa forte, altri acidi, basi, acqua, oliu è vapore ùn sò micca erosivi.


Tempu di posta: Jun-24-2021